پیام تبریک فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت عید سعید قربان 

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 17June 2024

پیام تبریک فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت عید سعید قربان 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

عید سعید قربان یادگار ابراهیم خلیل‌الله نبی خداوند، بیانگر گذشت انسان کامل و مومن از هوای نفسانی، منیت و خودخواهی و عزیزترین دارایی‌ها در راه رضایت مطلق خداوند و اوج بندگی و عاشقی برای معشوق است که در نهایت به کمال نوع بشر انجامید.

این همان پیام روشن انبیای الهی از آدم تا خاتم است که به عنوان خط ممتدی در تمامی ادیان الهی ظاهر شده و در دین مبین اسلام به مرحله کمال رسیده است و تنها راه رسیدن به رضایت معشوق ازلی و ابدی را همانا تسلیم بودن بی، چون و چرا در برابر خواسته و فرمان پروردگار می‌داند که رشد و تعالی انسان را در پی دارد.

جای خشنودی و مایه مباهات است که انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی که الگو گرفته و رشد یافته از متن دین مبین اسلام است همواره در پی پرورش و رشد انسان‌های تسلیم در برابر حضرت حق و عدالت وی بوده و با تربیت انسان‌هایی نمونه، الگو‌های بی‌بدیلی را در راه ادیان ابراهیمی به جهانیان معرفی کرده است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند به سبب تجلی یافتن محتوای متعالی عید قربان در جامعه ایران اسلامی در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این عید سعید و عزیز را به تمامی مسلمانان جهان از جمله مردم متدین دیار مینودری تبریک و تهنیت می‌گویم امید است که فرهنگ و درون مایه والای عید قربان که همانا تسلیم عاشقانه و عاقلانه در برابر پروردگار است در تمامی ابعاد زندگی ما جاری گردد.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار